Használati és Általános Szerződési Feltételek

Az oldal használata előtt, kérjük, figyelmesen olvassa el a lenti Használati és Általános Szerződési Feltételeket és szállítási információkat!

Webáruházunkban regisztráció nélkül vásárolhat!

Webáruház használata

A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton, interneten keresztül a http://www.plastika.hu webcímen lehetséges.

A webáruházban mindenki vásárolhat, aki elfogadja jelen üzletszabályzatot és azt magára nézve kötelező jellegűnek tartja.

Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanap reggel 8.30 és délután 16.30 között áll az Önök rendelkezésére. A megrendelt termékek átvétele üzletünkben személyesen vagy futárszolgálattal történő kiszállítással és kizárólag munkanapokon történhet.

E-mail: info(kukac)plastika.hu

A rendelés menete

A megrendelendő termékek mennyiségét a MENNYISÉG alatti mezőbe történő beírással lehet megadni. A kiválasztott termék(ek) megrendelése a KOSÁRBA feliratú gomb segítségével történik. Ez a gomb minden egyes termékünknél az adott termékleírás alatti jobb alsó sarokban található. A gombra kattintással megjelenik a jobb oldalon lévő a KOSÁR felirat alatt, hogy mely termékek találhatóak az Ön kosarában. A vásárlás befejeztével a TOVÁBB A BEVÁSÁRLÓKOSÁRHOZ feliratra kattintással megjelenik a kosárban található termékek listája darabszámmal és nettó árral feltüntetve.

A kosár tartalma igény szerint módosítható!

Ha a megvásárolandó mennyiséget itt szeretné még változtatni, akkor az új mennyiség beírása után a FRISSÍTÉS gombra kell kattintani. A nem kívánt termékeket, az ELTÁVOLÍTÁS gombra kattintással lehet törölni.

Ezután tudja megadni az áruátvétel módját, amely lehet Személyes áruátvétel vagy Futárszolgálattal történő kiszállítás. A kívánt szállítási módot a feliratok melletti jobb oldalon lévő karikába történő kattintással tudja aktiválni.

Ezután kell kitölteni az e-mail címet és a számlázáshoz szükséges kapcsolati adatokat. Amennyiben cégnévre vagy egyéni vállalkozóként vásárol, kérjük az adószámát is adja meg.

A szállítási cím megadásánál, amennyiben az a számlázási címmel azonos elég kipipálnia az „ugyanaz, mint a számlázási cím” melletti négyzetet. Lehetősége van ettől eltérő címre is kérnie az árut. Ebben az esetben kérjük a pontos kiszállítási címet is megadni.

Utolsó lépésként a Fizetési módot kell kiválasztania, amely történhet személyes átvétel esetén készpénzben ill, a futárnál utánvéttel vagy előre történő banki átutalással. Átutalás választása esetén kérjük, hogy az összeget csak a díjbekérőnk alapján utalja el!

A bemutatott termékek, árak

A webshopban megtalálható valamennyi terméket megvásárolhatja online. A termék ismertetőjénél megtalálja a termék paramétereit és nettó árát is. Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Akciós termékek esetében az akció minden esetben a készlet erejéig tart, illetve visszavonásig. Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott e-mail címre értesítést küldünk.

A webshopból való vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai Önt terhelik (a saját internetszolgáltatójával kötött szerződésnek megfelelően).

Megrendelés, a szerződés létrejötte

Kérjük, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába.

A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Kérjük, ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és annak árait is.

Ha az ellenőrzést követően megtöltött kosarát a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra kattintva elküldi, a kosárban lévő valamennyi terméket megrendeli.

Ezután megadhatja a szállítási adatokat, kiválaszthatja a szállítási és fizetési módokat.

A bevitt adatokat a megrendeléskor is, azok elküldése előtt is javíthatja. A képernyőn a felső sorban folyamatosan kijelzésre kerül a Pénztári folyamat állapota. Ott kattintva a folyamat során visszaléphet és bármely megadott adatot módosíthat, egészen a Pénztár folyamat befejezéséig.

Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem javíthatók.

Megrendeléseiket munkanapon, legfeljebb 48 órán belül dolgozzuk fel.

Sikeres megrendelés esetén az Hőstop-Plastika Kft. egy e-mail üzenetet ír Önnek, melyben visszaigazoljuk megrendelését. Megrendelése írásbeli szerződésnek minősül, mely visszaigazolásunkkal egyidejűleg lép életbe Ön (mint Megrendelő), és az Hőstop-Plastika Kft. (mint Eladó) között.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Szállítási és fizetési feltételek

Az áru átvételéről az alábbi két mód közül lehet választani:

- Személyes áruátvétel üzletünkben (1112 Budapest, Vitorlázó út vége)

- Futárszolgálattal történő kiszállítás (a kiszállítást a Royal Futár Hungária Kft. végzi)

Az áru kifizetésére az alábbi két lehetőség közül lehet választani:

- Üzletünkben az áru átvételekor készpénzben vagy a futárnak utánvéttel.

- Előre történő banki átutalással. Az összeg átutalását csak a cégünk által elküldött díjbekérőnk alapján egyenlítse ki.

A szállítási költség:

0-25.400 Ft Bruttó rendelésenkénti összeg esetén Bruttó 2.540 Ft.

Amennyiben a Bruttó rendelésenkénti összeg meghaladja a 25.400 Ft-ot, úgy a szállítás költségét mi álljuk.

A termékek kiszállításáról csak az összeg beérkezése után gondoskodunk.

A megrendelt termékeket – raktárkészlettől függően – 3-10 napon belül postázzuk. Amennyiben az adott termék a megrendelés beérkezésekor nincs raktáron, úgy visszaigazolást küldünk a termék várható szállítási időpontjáról!

Webáruházunk megrendeléseit a Royal Futár Hungária Kft. szállítja ki. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Az át nem vett csomagok szállítási költsége a vevőt terheli!

Garancia, jótállás, szavatosság

Az interneten keresztül vásárolt termékek esetében a szavatossági igény a számla eredeti példányával érvényesíthető. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Kérjük Önt, hogy a termék átvételekor minden esetben győződjön meg róla, hogy a kiszállítás során nem keletkezett-e bárminemű sérülés! Kérjük, vizsgálja meg a küldemény csomagolását, és csak abban az esetben vegye át, ha sértetlen! Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, akkor a futár köteles a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Reklamációt csakis kárfelvételi jegyzőkönyv másolatával vagy sorszámával áll módunkban elfogadni. Amennyiben a termékről a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 munkanapos cserelehetőséget biztosítunk.

A vásárlásról kiállított számla, mely a szállítási költséget is tartalmazza, minden esetben a megrendelt küldeménnyel együtt érkezik.

Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, vagy sértetlen csomagolásban sérült áru került kiszállításra, akkor kérjük, hogy a lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatni szíveskedjen, a megadott elérhetőség valamelyikén Vevőszolgálatunkat.

A szerződés nyelve, alkalmazandó jog

A szerződés magyar nyelven jön létre, és rá a magyar jog az irányadó.

Vásárlástól való elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

• Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

• Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére, a vevő által megadott bankszámlaszámra.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával, a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül azt a Hőstop-Plastika Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Adatkezelés

Az adatkezelési tájékoztatónk az alábbi linkre történő kattintással érhető el:

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

A www.plastika.hu weboldal felületein felhasznált képek, leírások és grafikák az Üzemeltető Hőstop-Plastika Kft. kizárólagos tulajdonát képezik (kivételt képeznek más jogtulajdonostól kapott és engedéllyel felhasznált leírások és grafikák). Ezek bárminemű felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül, a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után.

Kötelezettség vállalás

A www.plastika.hu webáruház felületeit látogató felhasználók az oldal megtekintésével és használatával elfogadják és magukra kötelező érvényűnek tartják a fentebb leírt használati feltételeket és az ide vonatkozó hatályos jogszabályokat. A használati feltételek és a vonatkozó jogszabályok látogató által történő be nem tartásából eredő minden nemű, közvetlen vagy közvetett kárért a látogatót terheli a felelősség.

Az Hőstop-Plastika Kft. fenntartja az árak, szolgáltatási és felhasználási feltételek változtatásának jogát, a változtatások a webáruházon történő közzétételüktől lépnek érvénybe.

Jelen általános szerződési / használati feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.